Ogłoszenie


›› Forum można uznać za ukończone! Zapraszamy do tworzenia Kart Postaci. ‹‹
›› Trwają prace wykończeniowe, dlatego mogą być jeszcze jakieś drobne błędy. ‹‹




Pogoda jest nieco kapryśna. Niby świeci słońce, aczkolwiek niemal każdy odczuwa wrażenie, że może zanosić się na deszcz. Ogólnie wprawia to w nieco melancholijny nastrój, że mało kto chce wychodzić z domu. Jednakże, może warto się przełamać, bo a nuż dziś rozpocznie się jakaś ciekawa przygoda?

#1 2013-01-13 21:07:56

Yui

A d m i n i s t r a t o r

Zarejestrowany: 2013-01-09
Posty: 87
Punktów :   
Klasa postaci: Shinigami.
Zanpakutou: Isonade.

Rangi

Wśród niektórych klas postaci występują ściśle określone rangi. Są one dopasowywane do umiejętności danej osoby. Tyczy się to przede wszystkim Arrancarów oraz Shiningamich. Wśród Szamanów najważniejszą rolę odgrywa Król, który jako to, że ma połączenie z najpotężniejszym z duchów, sprawuje władzę niemal absolutną. Ogółem jednakże u nas nie trzeba zaczynać od zera, jednakże system rang jest określony. Nie należy się obawiać, że jeśli któreś miejsce jest już zajęte, to znaczy że jesteśmy skazani na bycie "gorszym". Nieprawda. Może to ulec bardzo szybko zmianie, gdyż silniejszy może wyprzeć słabszego. Jeśli kandydujesz na lepszą rangę, powinieneś mieć rozwinięty opis postaci. Będąc np. kapitanem i jeśli zostaniesz pokonany w walce o zachowanie tytułu oraz przegrasz, tracisz go na rzecz osoby, która wyszła ze starcia zwycięsko.

Rangi Shiningamich
Oparte są one głównie na systemie oddziałów Gotei 13. Poniżej zostaną one dokładniej opisane.

Członek oddziału: musi rzecz jasna słuchać się osób wyższych rangą. Jest to najniższy stopień. Takim osobom z reguły nie powierza się jakiś bardzo trudnych zadań. Zazwyczaj są to osoby, które rozpoczynają karierę jako Shiningami lub których umiejętności niczym się nie wyróżniają.

Oficer: ten stopień należy do 18 najlepszych osób w danym oddziale. Najlepszy ma numer 3, najsłabszy 20. Wyższe pozycje zajmuje z reguły jedna osoba, a niższe: kilka. Pomiędzy oficerami jest duża przepaść w umiejętnościach.

Porucznik (Wicekapitan): zastępca, wybierany przez Radę. Również można go odrzucić poprzez głosowanie kapitanów (a nie jak się zdaje, kapitana któremu podlega). Głównie znają tylko Shikai, ale niektórzy potrafią osiągnąć Bankai. W przypadku śmierci, ucieczki lub choroby kapitana, wicekapitan jest "zastępczym kapitanem", wypełniającym jego wszystkie obowiązki do momentu, gdy zostanie powołany nowy dowódca.

Kapitan: najwyższy stopień, jaki może Shiningami uzyskać. Kapitanowie zbierają się w głównym holu 1. Oddziału, by przedyskutować ważne sprawy swoich dywizji i szczegółów dotyczących samej Społeczności Dusz. Są to osoby o niebywałej sile, które w większości osiągnęły stopień Bankai. Kapitanowie są niezwykle szanowani i traktowani z szacunkiem. Mają dużą wiedzę na temat wielu spraw, jak i magii oraz innych umiejętności. Co trzeba zrobić, by zostać kapitanem? a) Shinigami musi być zarekomendowany przez 6 kapitanów i zaakceptowany przez 3 z pozostałej 7 | b) test zdolności opierający się przede wszystkim na umiejętnym korzystaniu z Bankai | c) pokonanie kapitana w walce o tytuł.

Wszechkapitan: tak określa się kapitana Pierwszego Oddziału. Nazywany również Kapitanem Głównodowodzącym lub Generałem. Jest on jednocześnie dowódcą całego Gotei 13 i ma decydujące zdanie w wielu sprawach. Powołuje on rady. Ten urząd piastuje najsilniejszy Shiningami w całej Społeczności Dusz.

Rangi Arrancarów
Opierają się przede wszystkim na systemie numerowym oraz podzieleniu na grupy, ze względu na specjalizacje.

Exequias: są to Arranarzy, których zadaniem jest przede wszystkim eliminacja wszelkich buntów zarówno wewnątrz swojego rodzaju, jak i wrogów ze strony zewnętrznej. Ich twarz nierzadko w całości pokrywa maska. Są pewnego rodzaju skrytobójcami, atakują znienacka, by od razu wyniszczyć potencjalne zagrożenie.
Kapitan: tymczasowo NPC.

Fraccion: są to porozdzielani Numeros, którzy bezpośrednio służą wybranemu Espadzie. Liczba Fraccion dla danego Espady może być różna: od jednego do nawet kilkunastu.

Numeros: specjaliści w walce. Po "narodzinach" przypisuje się im numer od 11 do 99. Im mniejsza wartość, tym starszy Arrancar. Ich zdolności bojowe są uznawane za jedne z najlepszych.

Privaron Espada: należą do niej Arrancary, które niegdyś należały do Espady, ale zostały zdegradowane ze swojego stanowiska, poprzez pokonanie przez silniejszego przeciwnika. Są oni jednakże silniejsi niż zwykli Numeros. Oznacza się ich numerem trzycyfrowym.

Espada: najsilniejsi z Arrancarów. Mają numery od 0 do 9 i stanowią główną siłę. Sprawują nierzadko władzę nad Arrancarami niższymi rangą i mogą mieć podległych sobie Fraccionów. Najsilniejszy z Espady ma numer 0, najsłabszy 9.
Numer 0: tymczasowo NPC.
Numer 1: tymczasowo NPC.
Numer 2: tymczasowo NPC.
Numer 3: tymczasowo NPC.
Numer 4: tymczasowo NPC.
Numer 5: tymczasowo NPC.
Numer 6: tymczasowo NPC.
Numer 7: tymczasowo NPC.
Numer 8: tymczasowo NPC.
Numer 9: tymczasowo NPC.

Offline

 









Zapraszamy do wymiany!


GG (Yui): 6541317

GG (Shu): 8211873

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hogwartrpg.pun.pl www.poke-mystery.pun.pl www.pokemonthegame.pun.pl www.naszefantasy.pun.pl www.corehoundpack.pun.pl