Ogłoszenie


›› Forum można uznać za ukończone! Zapraszamy do tworzenia Kart Postaci. ‹‹
›› Trwają prace wykończeniowe, dlatego mogą być jeszcze jakieś drobne błędy. ‹‹




Pogoda jest nieco kapryśna. Niby świeci słońce, aczkolwiek niemal każdy odczuwa wrażenie, że może zanosić się na deszcz. Ogólnie wprawia to w nieco melancholijny nastrój, że mało kto chce wychodzić z domu. Jednakże, może warto się przełamać, bo a nuż dziś rozpocznie się jakaś ciekawa przygoda?

#1 2013-01-10 20:42:24

Yui

A d m i n i s t r a t o r

Zarejestrowany: 2013-01-09
Posty: 87
Punktów :   
Klasa postaci: Shinigami.
Zanpakutou: Isonade.

Klasy postaci

W naszej grze istnieje duży wybór w tym, czym wymyślona przez nas postać ma się zajmować. Ma to dać graczowi większą swobodę w kreowaniu własnego, oryginalnego bohatera i uniknąć powieleń oraz schematyzmu. Bazując na dwóch anime, liczba ta uzbierała się całkiem spora. Poniżej zostaną podane wszystkie typy możliwe do wyboru. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie. Oczywiście oprócz tych "magicznych" klas, można być również zwykłym człowiekiem, który może (ale nie musi) widzieć duchów.


http://s4.ifotos.pl/img/rpng_xwaeqhw.png


Shinigami, nazywani także Bogami Śmierci, to istoty duchowe, obdarzone niezwykłą, magiczną mocą. Mają więc niewątpliwie duże pokłady energii duchowej, która pozwala im skutecznie stawiać czoła wszelakim wyzwaniom. Ich misją jest przede wszystkim dopilnowywanie harmonii pomiędzy rodzajami duchów, jak i miejscami przez nie zamieszkiwanymi. Mogą wysłać ziemskie dusze do Społeczności. Chronią je również przed złymi Pustymi. Jednakże w porównaniu do innych wojowników, nie zabijają ich całkowicie. Hollowy również mają szanse na dołączenie do Społeczności Dusz. Warunek jest jednoznaczny: jeśli ich grzechy za życia nie były aż takie duże lub są uzasadnione. Sami Shinigami mieszkają w elitarnej części Soul Society zwanej Dworem Czystych Dusz. Stanowią oni otwartą kastę, do której może dołączyć każdy, o ile ma odpowiednie predyspozycje. Kurs składa się z paru klas w Akademii. Absolwent ma szanse potem na dołączenie do jednego z oddziałów Gotei 13. Shinigamim może też zostać człowiek o dużym Reiatsu, jeśli się przebije jego serce specjalnym mieczem i przekaże swoją moc  (jest to jednak w prawie niedozwolone). Bogowie Śmierci ogółem nie są trudni do rozpoznania. Noszą czarny strój przepasany białym pasem oraz charakterystyczny miecz.

Umiejętności:

~posługiwanie się Zanpakutou
~silna energia duchowa
~długowieczność (starzeją się bardzo powoli, mogą żyć nawet parę tysięcy lat)
~doskonała znajomość demonicznej magii
~Shunpo [>link<] [zdolność podstawowa, możliwa do rozwijania]
Poziom pierwszy (na start): Potrafisz utrzymać szybkie ruchy na krótki okres czasu. Nadużywanie Shunpo powoduje duże zmęczenie.
Poziom drugi: Jesteś w stanie utrzymać dużą prędkość przez większy okres czasu. Może nie jesteś aż tak szybki jak eksperci w owej technice, jednakże poruszasz się całkiem skutecznie. (Czas nauki: 3 posty)
Poziom trzeci: Poruszasz się o wiele szybciej niż normalnie, a twoje ruchy są trudne do przewidzenia. Jesteś w stanie utrzymywać dużą prędkość przez większy okres czasu. (Czas nauki: 5 postów)

~Senka [>link<] [Nauka: 10 postów]

http://s6.ifotos.pl/img/apng_xwaeqxh.png


Arrancary (z japońskiego "Zerwana Maska") to Puści, którzy w wyniku oderwania swoich masek, zyskali moce Shiningami. Ich strój oraz wygląd jednakże się różni. W przeciwieństwie do Bogów Śmierci, raczej preferują oni białe szaty. Posiadają jednakże Zanpakutou i umieją się nimi równie dobrze posługiwać. Kolejną ważną cechą Arrancarów jest fakt, iż mają oni na sobie pozostałość po zerwanej masce oraz dziurę i numer mówiący o jego sile (więcej informacji w wątku pod tytułem "Rangi"). Niektóre Arrancary ukrywają swoją dziurę, inne zaś traktują to jako powód do dumy i specjalnie eksponują, niczym rzecz godną podziwu. Będąć hybrydą Shiningami oraz Hollowa, zyskują onin wiele silnych cech, przez co stają się trudni do pokonania. Jeżeli zaś chodzi o proces powstawania, Arrancar może powstać w wyniku samodzielnego zerwania maski lub w sposób wymuszony, za pomocą hougyoku. Przedstawiciele owej grupy stworzeni sztucznie są znacznie potężniejsi. Zamieszkują oni pustynię zwaną Hueco Mundo, jak inne Hollowy. Ich armia ma siedzibę w pałacu las Noches.

Umiejętności:

~zdolności Shinigami oraz Hollowa
~Resurrecion [>link<] [Informacje są też w poradniku] [zdolność podstawowa]
~Bala [>link<] [zdolność podstawowa]
~Cero [>link<] [zdolność podstawowa, jednakże siła Cero wymaga treningu]
Poziom pierwszy (na start): Skumulowana energia nie jest duża i dość łatwa do uniknięcia przez przeciwnika, zwłaszcza że strumień nie ma dużej szerokości.
Poziom drugi: Możesz łatwo wytworzyć swoje Cero i przeciwstawić się jemu mogą jedynie silniejsze zaklęcia. (Czas nauki: 3 posty)
Poziom trzeci: Stworzenie Cero wymaga trochę czasu, acz ma ono duży zasięg i jest w stanie zadać wrogowi silne obrażenia. (Czas nauki: 5 postów)

~Hierro [>link<] [podstawowa z możliwością rozwoju]
Poziom pierwszy (na start): Twoja skóra jest dość twarda, jednakże uwolnione formy miecza nie mają z nią większych problemów.
Poziom drugi: Ciężko jest ciebie zranić poważniej i wymagana jest do tego większa siła oraz lepsze ostrze. (Czas nauki: 3 posty)
Poziom trzeci: Możesz walczyć rękoma jak bronią i z łatwością przebić przeciwnika, a także chwytać gołymi rękami ostrza mieczy bez większego ryzyka. (Czas nauki: 7 postów)

~Sonido [>link<] [zdolność podstawowa, rozwijana jak w przypadku Shunpo]

http://s6.ifotos.pl/img/vipng_xwqhwwn.png


Vizardzi są swoistym przeciwieństwem w stosunku do Arrancarów. Mianem tym określa się bowiem Shiningamich ,którzy posiedli moce Hollowa. Mają całkowicie ludzki wygląd i gdy nie korzystają ze swoich umiejętności, nie w sposób ich odróżnić od zwykłych Shiningamich. Z reguły jednakże nie noszą typowych strojów Bogów Śmierci. Ich moc ma najczęściej poziom porucznika bądź kapitana, również korzystają z Zanpakutou. Vizardzi są głównymi wrogami Arrancarów. Można więc uznać, że mają dobre cele, jednak mimo tego są wyrzutkami; musieli opuścić Społeczność Dusz ze względu na to, że ich się obawiano. Z reguły jednakże pozostają neutralni wobec normalnych Shiningamich, niekiedy łącząc z nimi swoje siły, bo w końcu mają wspólnego wroga. Każdy Vizard jest zdolny do założenia maski Hollowa. Gdy ją nosi, zwiększają się jego atuty, takie jak szybkość, siła, albo gojenie się ran. Nie tracą wtedy świadomości, ale limit noszenia owej maski wynosi około 3 minut (3 kolejki w postach). Muszą również umieć zapanować nad Pustym, który w chwilach słabości będzie próbował przejąć nad nimi kontrolę. Gdy to jednak opanują, zyskują naprawdę dużą moc.

Umiejętności:

~pełna moc Shiningami
~możliwość korzystania z energii Hollowa w trakcie noszenia maski (można wtedy używać tych zdolności co Arrancar; patrz: Bala, Cero etc.)

http://s6.ifotos.pl/img/fupng_xwqhsas.png


Fullbringer to wyjątkowy człowiek świadomy duchowo, który rodzi się z umiejętnością zwaną właśnie Fullbringiem. Dzięki niej może manipulować przedmiotami, a nawet i własnym ciałem. Ową moc określa się jako Reiryoku Hollowów. Co ma to więc wspólnego z Pustymi? Otóż matka każdego z Fullbringerów została zaatakowana przez Hollowa, będąc w ciąży. Ślady po tym ataku i energia złego ducha zostały przekazane podczas porodu. W ten sposób odziedziczają oni niektóre zdolności Pustych. Mogą oni wyczuwać energię duchową oraz widzieć istoty z zaświatów. Oprócz tego mają wyjątkowe zdolności. Na przykład, mogą manipulować jakimś żywiołem, choćby na przykład wodą. Mogą również przekształcić swoją część ciała, na przykład rękę, zyskując przy tym nadludzką siłę zdolną kruszyć ściany za jednym uderzeniem. Istnieje także możliwość transformacji przedmiotów. Naszyjnik noszony na szyi, w wyniku mocy może stać się użyteczną bronią - mieczem.

Umiejętności:

~świadomość duchowa
~zdolność wyczuwania energii oraz rozpoznawania, do kogo należy
~Fullbring, indywidualna, osobliwa zdolność, jako pozostałość po dawnym ataku Hollowa
~Bringer Light [>link<] [zdolność podstawowa, technika poruszania się rozwijana tak jak Shunpo]

http://i45.tinypic.com/dffzig.png


Quincy, czyli Niszczyciele, są specjalną linią świadomych duchowo ludzkich wojowników. Używają zdolności do pochłaniania i manipulowania Reiryoku, aby utworzyć łuk i strzały z energii duchowej. Ich ataki są niezwykle niebezpieczne, a silniejsi z nich, są zdolni jednym pociskiem pozbawić Pustego życia. Nietsety zostało ich bardzo mało, ze względu na konflikt z Shiningami (Quincy powodowali bowiem zakłócenia między równowagą duchów szybkim wybijaniem ich), w wyniku którego zostali wybici. Większość Niszczycieli nie przepada więc za Bogami Śmierci. Quincy mają bardzo wyczulone zmysły, w wyniku których mogą z łatwością wykryć energię duchową, a nawet i ją zidentyfikować. Nietrudno im na przykład będzie określić, czy dany człowiek ma moce Shiningami czy nie. Niszczyciele, podobnie jak i Bogowie Śmierci, mają swoje uniformy. Noszą oni białą, prostą, wysoką tunikę z kołnierzykiem. Szczególnie powtarzającym się motywem jest krzyż, który często pojawia się na mundurach i artefaktach.

Umiejętności:

[i]~umiejętność wyczuwania oraz identyfikacji duchowej energii, możliwość widzenia duchów
~walka za pomocą łuku i strzał dzięki możliwości manipulacji Reiryoku
~Hirenkyaku [>link<] [Nauka: Umiejętność podstawowa, możliwa do rozwijania, jak Shunpo u Shinigamich]
~Ransontengai [>link<] [Nauka: 10 postów]
~Blut [>link<] [Nauka: 5 postów]
~tworzenie innych broni duchowych oprócz łuku [>link<]: miecz (Nauka: 4 posty); broń palna (Nauka: 7 postów); Antyleria (Nauka: 10 postów); Niebieskie Płomienie (Nauka: 12 postów).

http://s6.ifotos.pl/img/ipng_xswqwpn.png


Strażnicy Wróżek, to ludzie, którzy w nietypowy sposób mogą kontrolować Reiryoku. Dokładne źródło ich mocy nie jest znane, jednakże krąży pogłoska, że ta moc pochodzi od Hougyoku. Tak czy inaczej, umiejętności owej grupy są defensywne i lecznicze. Potrafią stworzyć różnorakie tarcze, które obronią przed nawet bardzo silnym atakiem, takim jak Hado wyższego stopnia czy Cero. Również technika leczenia pozwala naprawić kończyny, a nawet i przywrócić do życia, gdy choć część ciała została zachowana. Strażników Wróżek jest niewiele i do tej pory ogółem nie było o nich głośno. Niewiele osób sobie nawet zdaje sprawę z ich istnienia, aczkolwiek owa moc od zawsze wzbudza zainteresowanie. Bo przecież kto nie chciałby mieć takiego Strażnika po swojej stronie? Na pewno pomógłby przechylić szalę zwycięstwa. Strażnicy Wróżek mają słabą ofensywę, dlatego najczęściej tworzą drużyny z innymi osobami. Należy jeszcze wspomnieć o jednym aspekcie. Taka osoba może przywołać sześć wróżek, a każda ma różny typ charakteru, jednakże zawsze w jakiś sposób odzwierciedla usposobienie swojego opiekuna. W tak zwanej formie zapieczętowanej występują najczęściej w formie jakiegoś gadżetu czy biżuterii, na przykład spinek do włosów. Zdolność jest aktywowana wypowiedzeniem imion wróżek, nazwy techniki oraz wyrażeniem "Oto sprzeciwiam się!".

Umiejętności:

~Shun Shun Rikka, czyli zdolność przywoływania wróżek Kwiecistej Gwardii Tarczy Hibiskusa
~Souten Kisshun [>link<] [Podstawowe, jednakże do trenowania]
Poziom pierwszy: [Możesz uleczyć ze zwykłych ran, otarć itp. (Nauka: zdolność na start)
Poziom drugi: Masz możliwość odtwarzania kończyn i leczenia śmiertelnych ran. (Nauka: 5 postów)
Poziom trzeci: Oprócz tego co przedtem, możesz przywrócić do życia osobę, mając choćby zniszczony fragment ciała. (Nauka: 10 postów)

~Santen Kesshun [>link<] [Zdolność podstawowa]
~Koten Zashun [>link<] [Zdolność podstawowa]
~Shiten Koushun [>link<] [Nauka: 10 postów]

Offline

 

#2 2013-01-13 14:57:09

Yui

A d m i n i s t r a t o r

Zarejestrowany: 2013-01-09
Posty: 87
Punktów :   
Klasa postaci: Shinigami.
Zanpakutou: Isonade.

Re: Klasy postaci

http://i45.tinypic.com/246uvmd.png


Pewnie słysząc słowo Szaman przychodzi wam na myśl ubrany w maskę staruszek biegający dookoła ogniska albo ważący jakiś lecznicy napar. Jednym słowem, zero potencjału do stworzenia ciekawej historii? A może jednak?

Mimo, iż zwykli ludzie nigdy nie zauważają ich obecności, jest wiele duchów i zjaw na tym świecie. Szamani to wyjątkowi ludzie, którzy nie tylko mogą się z nimi komunikować, ale również wykorzystywać ich moc do swych celów. Każdy szaman szuka sobie swojego ducha stróża, czyli takiego ducha, który towarzyszy mu w życiu. Poprzez umiejętność zjednoczenia z duchami z zaświatów zyskują oni nadludzkie moce i toczą między sobą epickie bitwy.  Walka szamanów to zawody o tytuł mistrza. Odbywają się 2 razy na 1000 lat i mają na celu wybranie Szamana, który posiada największą moc. Zyskuje on tytuł Króla Duchów, który panuje nad wszystkimi duchami. Król Duchów ma ostateczną moc, potrafi sprawić, aby niemożliwe stało się możliwe. Szamani używają pewnego rodzaju medium. Może to być cokolwiek, ale zazwyczaj jest odzwierciedleniem jego ducha opiekuna (choćby na przykład samuraj - miecz). Czasami medium zmienia się w celu odzwierciedlenia wzrostu mocy Szamana lub ducha.

Z reguły Szamani potrafią łączyć się z duchem przez co ich siła, wytrzymałość i inne cechy wzrasta (w zależność od zdolności tego ducha). Są dwie formy takowej jedności:

Jedność Ducha polega na tym, że szaman wprowadza do swojego ciała ducha dzięki czemu statystyki szamana rosną.

Poziom pierwszy: jest to zwykłe wprowadzenie ducha do ciała. Łącząc się, zyskujesz jego umiejętności. Technika używana przede wszystkim przez początkujących Szamanów. [Zdolność podstawowa]
Poziom drugi: tak zwana Wielka Kontrola Ducha. Polega ona na przywołaniu ducha w jego oryginalnej postaci. Jest nierzadko większy niż normalnie (w przypadku duchów ludzi). (Czas nauki: 10 postów)


Kontrola Ducha polega na tym, że szaman wprowadza ducha do jakiegoś przedmiotu np. miecza dzięki czemu moc przedmiotu rośnie.

Poziom pierwszy: Możesz dać ducha do przedmiotu, przez co jego moc rośnie. Wymaga to jednak dobrej manipulacji furyoku i bywa męczące przy nadużywaniu przez nowicjuszy. [Umiejętność podstawowa]
Poziom drugi: Używanie poziomu pierwszego nie jest już męczące i można z niego dowolnie korzystać. Przy broni pojawia się wizerunek ducha, z którym możemy się komunikować i który ma zdolność pokierowania Twoimi ruchami. (Nauka: 3 posty)
Poziom trzeci: Tak zwane "podwójne medium". Polega na przelaniu foryoku do dwóch podobnych broni, w wyniku czego powstaje jedna duża, o zwielokrotnionej mocy. Normalnie trudno jest ją zniszczyć. Słabnie jednak podczas dekoncentracji. (Czas nauki: 5 postów)


Istnieją jednakże inne specjalizacje. Umiejętności i specjalizacje takich osób są zupełnie inne od tych opisanych powyżej, jednakże mimo tego, również można ich zaliczyć do grona Szamanów, bo również są pośrednikami pomiędzy światem ludzi oraz duchów.

Doshi za pomocą pieczęci wymalowanych na paskach papieru (talizmanach) ożywia zmarłych. Takie zombie nazywa się "Kyonshi". Doshi ma pełną władzę nad Kyonshi. Często używa go do walki ale i do takich zwykłych rzeczy jak noszenie walizek czy zwykłe towarzystwo.

Nekromanta jest Szamanem, który wykorzystuje zmarłych podobnie jak Doshi, lecz w nieco inny sposób. Są to tylko szkielety. Pozyskuje również moc od śmierci. Zwykle są bezlitośni. Zabijają przeciwnika nawet jak już zwyciężą. Jednak szkielety nie służą długo; po jakimś upływie czasu rozsypują się. Mają również dziwną zdolność. Potrafią dotykać narządy ofiary nie robiąc żadnej dziury w ciele. Sprawiają przy tym dużo bólu.

Lalkarz używa duchów które są zaklęte w różnych przedmiotach. Najczęściej są to właśnie lalki. Były również zbroje rycerzy i kukły. Ożywiają się tylko do walki.

Itako to nietypowy rodzaj Szamana, ponieważ często nie posiada ducha stróża i ma moc czytania w myślach. Nie potrafi również łączyć się z duchami. Jest to jednak potężna osoba, zważywszy na swoje umiejętności. Potrafi ona wywołać duchy z zaświatów oraz wyczuwać ich intencje.

Umiejętności:

~rola pośrednika pomiędzy dwoma światami, żywych i zmarłych
~możliwość nabywanie zdolności ducha dzięki jedności z nimi
~duża energia duchowa, zwana furyoku
~jedność, kontrola ducha

Offline

 









Zapraszamy do wymiany!


GG (Yui): 6541317

GG (Shu): 8211873

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.corehoundpack.pun.pl www.poke-mystery.pun.pl www.naszefantasy.pun.pl www.hogwartrpg.pun.pl www.19ciezkowice64.pun.pl