UWAGA!
Jeśli zdecydowałeś się kandydować na postać o wyższej randze, na przykład kapitan lub Espada, możesz podwyższyć sobie umiejętności, na przykład wpisać nieco trudniejsze zaklęcia Kidou czy rozwinąć Shunpo. Jednakże, nie zapominaj że osoby wszechstronne i we wszystkim idealne są raczej rzadkością. Zachowaj więc umiar i od razu nie przesadzaj ze swoją postacią.
Imię: Powinno być w klimacie forum, czyli wszelakie Keviny czy Stanisławy nie wchodzą w grę.
Nazwisko: Podobnie jak i w poprzednim przypadku.
Skróty, pseudonimy: Jeśli Twoja postać ma jakiekolwiek, tutaj je napisz.
Płeć: Męska lub żeńska.
Wiek: Ilość lat powinna być dopasowana do Twojej postaci. Tworząc młodego bohatera, nie powinien on mieć doświadczenia 50-latka i na odwrót.
Klasa postaci: Wybrać ją możesz spośród dwóch stron: [>link<] | [>link<].
Organizacja: Możesz na start wybrać którąś z dostępnych i/lub w przyszłości stworzyć własną. [>link<] | [>link<] | [>link<] | [>link<]
Ranga: Tylko dla niektórych klas, organizacji (patrz wyżej). Jeśli nie dotyczy cię, nie dawaj owego pola. [>link<]
Wygląd: Opisz w paru zdaniach, jak wygląda Twoja postać, a nie "Patrz avatar".
Historia: "Nieznana"? Nieznanemu mówimy nie! Przynajmniej kilka zdań opisu. Jest to jedno z ważniejszych pól w Karcie Postaci.
Charakter: Również wymagane jest parę zdań opisu.
Duch stróż: Jeśli jesteś Szamanem, możesz wybrać spośród tej listy, choć głównie zależy to też i od klasy. Jak nie dotyczy, zostaw to pole. [>link<] Na początek możesz posiadać jednego ducha opiekuna. W miarę rozwoju postaci, możesz nawiązać kontakt z duchami-graczami lub NPC.
[Imię ducha] Rodzaj: Wygląd: Charakter: Historia: Artefakt: (na przykład miecz, czyli co wykorzystujesz do Kontroli Ducha. Napisz jego historię i jak zmienia się jego wygląd, gdy łączysz go ze swoim duchem)
Broń: Czym się posługujesz w walce? W przypadku Zanpakutou wymagany dogłębny opis.
[Imię miecza] (możesz opisać też charakter i wygląd prawdziwej postaci Zanpakutou) Forma zapieczętowana: (wygląd itp.) Shikai: (umiejętności, wygląd, komenda uwalniająca) Bankai: (jak w poprzednim przypadku, jeśli chcesz kandydować na stanowisko kapitana. Jak nie, to na razie brak)
Wersja dla Arrancarów
[Imię miecza] Forma zapieczętowana: Primera Etapa: (umiejętności, wygląd, komenda uwalniająca) Segunda Etapa: (możliwa do nabycia potem)
Shun Shun Rikka: Dotyczy tylko Strażników Wróżek. Jeśli nie wybrałeś tej klasy, nie dawaj tego pola. Tutaj należy opisać sześć wróżek, jakie można przywołać, zwracając uwagę na ich wygląd + cechy charakteru.
Hollow: Tylko dla Vizardów. Charakteryzujesz tu swojego wewnętrznego Pustego i jego ważniejsze umiejętności, na przykład, niezwykła siła albo szybkość. Ważny jest też opis wyglądu maski.
Opanowane umiejętności: [>link<] [>link<] Maksymalnie 2 o czasie nauki do 3 postów (włącznie z liczbą 3) plus te podstawowe z klasy postaci.
Ekwipunek: Na początek możesz mieć ze sobą maksymalnie 3 przedmioty w tym że nie mogą być to takie, jakie znajdują się w sklepie.
Gotówka: 1000g.
Motto: Kierujesz się w życiu jakimś hasłem? Możesz przedstawić je tutaj.
[b]Imię: [/b] [b]Nazwisko: [/b] [b]Skróty, pseudonimy: [/b] [b]Płeć: [/b] [b]Wiek: [/b] [b]Klasa postaci: [/b] [b]Organizacja: [/b] [b]Ranga: [/b] [b]Wygląd: [/b] [b]Historia: [/b] [b]Charakter: [/b] [b]Duch stróż: [/b] [b]Broń: [/b] [b]Shun Shun Rikka: [/b] [b]Hollow: [/b] [b]Opanowane umiejętności: [/b] [b]Ekwipunek: [/b] [b]Gotówka: [/b] [b][u]Motto: [/u][/b]
Offline